ساعت هوشمند گرین لاین مدل Green lion G-Master (بند فلزی)

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
برند : گرین لاین اندازه صفحه نمایش : 1.72 اینچ نوع صفحه نمایش : TFT جنس بدنه : آلومینیوم نوع قفل بند : سگکی ساده
فروشنده فروشنده: گوشی لایف
آماده ارسال ناموجود
0
1,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Green lion G-Master

ساعت‌های هوشمند به ابزاری محبوب تبدیل شده‌اند که به ما در تناسب اندام، مدیریت اعلان‌ها و حتی ردیابی سلامتی خود کمک می‌کنند. در این میان، مدل Green lion G-Master از برند گرین لاین با ارائه مجموعه‌ای از امکانات جذاب و قیمت مناسب، به عنوان یک انتخاب ایده‌آل در بازار مطرح شده است.

در این مطلب، به بررسی جامع این ساعت هوشمند خواهیم پرداخت.

 

طراحی و ساخت

ساعت هوشمند گرین لاین G-Master با بدنه فلزی و صفحه‌نمایش لمسی 1.72 اینچی، ظاهری شیک و مدرن دارد. بند این ساعت، به‌راحتی قابل تعویض است و می‌توانید آن را با استایل خود ست کنید. این ساعت با گواهینامه IP68، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌توانید با خیال راحت از آن در هر شرایطی استفاده کنید.

صفحه نمایش 1.75 اینچی این ساعت از نوع TFT LCD بوده و وضوح تصویر قابل قبولی را ارائه می‌دهد. روشنایی صفحه نمایش در حد مطلوبی بوده و امکان مشاهده محتوا در زیر نور مستقیم خورشید را نیز فراهم می‌کند.

 

 

امکانات و قابلیت‌ها

ساعت هوشمند Green lion G-Master به پردازنده Realtek RTL8762C مجهز شده که عملکرد روان و قابل قبولی را ارائه می‌دهد. این ساعت از حافظه 128 مگابایتی بهره می‌برد که برای ذخیره موزیک و اطلاعات ورزشی شما کافی خواهد بود.

سلامتی و تناسب اندام

این ساعت هوشمند مجهز به سنسورهای مختلفی برای پایش سلامتی و تناسب اندام است.سنسور ضربان قلب ،اکسیژن خون ،کیفیت خواب، گام شمار، سنجش کالری مصرفی، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) و پایش کیفیت خواب از جمله این سنسورها هستند. G-Master همچنین دارای حالت‌های ورزشی مختلفی برای فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا است.

ارتباطات

 G-Master به شما امکان می‌دهد تا تماس‌های خود را دریافت و پاسخ دهید، پیام‌هایتان را بخوانید و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید از طریق این ساعت موسیقی پخش کنید و از دستیار صوتی استفاده کنید.

قابلیت‌های دیگر

 ساعت هوشمند گرین لاین G-Master دارای امکاناتی مانند گام‌شمار، مسافت طی شده، کالری سوزانده، هشدار کم‌تحرکی، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، کنترل دوربین گوشی و … است.همچنین ساعت هوشمند G-Master با یک باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که می‌تواند تا 7 روز در حالت استفاده معمولی و تا 2 روز در حالت استفاده سنگین، شارژ نگه دارد.

علاوه بر این، امکاناتی نظیر گام شمار، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده، پایش کیفیت خواب، اعلان تماس و پیام، کنترل موسیقی، دوربین از راه دور، پیش‌بینی آب و هوا، پیدا کردن گوشی، تنظیم یادآور و ... نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده است.

 

نرم افزار

ساعت هوشمند Green lion G-Master از سیستم عامل اختصاصی بهره می‌برد که رابط کاربری ساده و روانی دارد. استفاده از این سیستم عامل آسان بوده و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.

 

 

 

مشخصات محصول
نوع
ساعت هوشمند
نوع کاربری
ورزشی ، رسمی ، روزمره
وزن
60 گرم
فرم صفحه
گرد
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر
آب ، گرد و غبار
مشخصات صفحه نمایش
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
TFT
اندازه صفحه نمایش
1.72 اینچ
مشخصات سخت افزاری
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
قابلیت نصب کارت حافظه
ندارد
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌هایی اندرویدی و iOS
NFC
دارد
اتصالات
نسخه 5.0
مشخصات فنی
قابلیت مکالمه
دارد
حسگرها
سنسور ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون
دوربین
ندارد
کنترل موسیقی (Music Player)
دارد
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری
280 میلی آمپر ساعت
شارژدهی باتری
7 روز
منبع شارژ
شارژر مغناطیسی
سایر ویژگی‌ها
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...